1. 蚊怕水

蚊怕水通常係去到活動現場即場噴,最大問題係搞到周身黐笠笠,小朋友覺得好唔舒服,所噴嘅蚊怕水於洗手或流汗時容易受稀釋,減低功效。而且好多產品都加入避蚊胺 DEET成份,一來刺鼻難聞,二來將咁多化學成份噴上幼嫩肌膚身上,感覺好似唔係咁好。有醫生提醒,部份家長重覆為小朋友噴蚊怕水,若不慎噴入眼或口部,又或長時間殘留在皮膚上,而蚊怕水濃度太高,最嚴重可引致神志不清甚至昏迷 。

另外,含高濃度避蚊胺 DEET嘅蚊怕水唔可以同防曬乳一齊用,否則會產生化學反應造成不適。消委會亦提醒,在戶外同時防蚊和防曬,應先塗太陽油,後塗蚊怕水,但蚊怕水不要頻密地塗。

2. 防蚊貼

用防蚊貼真係幾方便,貼响衣物上面就用得,不過用家都知功效通常只能維持一陣,而且幾大陣味,細細塊貼保護範圍又唔係好夠,護得面同手又顧唔到腳,有時小朋友玩玩吓,都唔知幾時甩咗塊貼,要周不時留意住。

3. 防蚊手帶

防蚊手帶同防蚊貼嘅原理差唔多,方便易用,但同樣有保護範圍不足嘅問題,一次性消耗, 較難分次使用。如果想延長使用時間,有個小方法就係將短時間用過嘅防蚊手帶密封存放,例如放入保鮮膠袋、密實盒之類,便可減低驅蚊功效快速流失。

5 大好處及特點!

1.大頭蝦不再忘了使用防蚊產品令BB受蚊咬

2.無色無味,足夠使用一季

3.減低蚊怕水引起的敏感

4.出外旅行更輕便!

5.不會黏在身體上,減少皮膚負擔及小朋友咬手接觸蚊怕水

立即購買 >> https://familoves.hk

 

使用前必須閱讀吊牌及標籤, 並遵照指示使用 

使用方法

  • 使用時須穿上手套。確保衣物乾淨。把整瓶300毫升防蚊浸洗液放進容器 (可加入適量清水),攪拌均勻
  •  把0.6公斤的潔淨衣物 (3件成人或5件兒童T) 浸泡到溶液20-30分鐘。確保衣物徹底浸濕,浸泡後不要沖洗。
  • 直接掛起晾乾或使用乾衣機烘乾。請在衣物完全乾透後才使用或貯存。

注意事項 請參照吊牌說明

小心遠離孩童                 

有效成分 氯菊脂 0.30% (w/w)           

註冊編號 No: 1P55 (AL)

香港製造 

淨容量 300ml (毫升)